Rebranding FlevoTrade

In 2017 veranderde Gebroeders van Liere hun naam naar FlevoTrade maar er was weinig publiciteit wat zorgde voor verwarring bij de doelgroep. LATT werd ingeschakeld om de volledige re branding te verzorgen. Om dit goed aan te kunnen pakken is er eerst gekeken naar wie FlevoTrade is, waarom ze hun naam hebben veranderd en wat ze uit willen stralen.

Er is een brandbook ontwikkeld waarin visueel wordt uitgelegd wie FlevoTrade is en waar ze voor staan. Het is een houvast voor huidig- en nieuw personeel om snel inzicht te krijgen in het bedrijf. Voor het tweede brandbook, heeft LATT een complete huisstijl ontwikkeld met richtlijnen en tools om eenheid en consistentie te creëren in alle uitingen.

Na het opstellen van het brandbook moest de huisstijl worden doorgevoerd in alle uitingen van FlevoTrade zoals: briefpapier, enveloppen, flyers, visitekaartjes en social media.

De huisstijl is zichtbaar gemaakt in en rondom het pand met vlaggen, borden, belettering en stickers. Dit is in samenwerking met PPP Nederland ontwikkeld en gemonteerd. De nieuwe huisstijl was snel zichtbaar op verschillende locaties van FlevoTrade.

Klik op mij om verder te bladeren!

Het proces van de flevotrade ui